Sipariş edilen ürün veya ürünlerin garanti şartları ve teslim alındıktan sonra oluşabilecek herhangi bir sorundan dolayı iade edilmesi istenildiğinde yapılması gerekenler:
Garanti şartları nelerdir?
Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz. Yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz. Bünyemizde teknik servisimiz yoktur.
Bize garanti kapsamında gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan yetkili servislere ve tedarikçilere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Garanti kapsamında bize gönderilen ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.
Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal ederim?
Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz talebinizi siparişinizi verdiğiniz gün saat 14'e kadar 0256 6133121 numaralı telefonumuzdan bize iletmeniz gerekmektedir. Siparişiniz yola çıkmış olursa bu durum size bildirilecek ve iade işlemi için ürünü teslim almanız gerekli olacaktır.
Ürün iade süresi ne kadardır?
Sipariş teslim alınma tarihinden itibaren 14 gün içerisinde aşağıdaki adresimize gönderebilirsiniz.
Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
Ürün
iade istekleri Tüketicinin Korunması Kanunu ve Yönetmeliği hükümleri esas
alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır.
Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda)
tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki
ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı
reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur..
1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün
içinde BABYFİNGER’a başvuruda bulunarak
aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri
göndereceğiniz ürünleri anlaşmalı kargo firması (MNG
Kargo) ile göndermeniz durumunda herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz. Farklı bir firma ile gönderimi yapılması durumunda kargo gönderim bedeli tarafınıza faturalandırılacaktır.
2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.
3.Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan
ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
4. 14 günü aşan sürelerde ise geri ödeme yoluyla iade yapılmamaktadır.
Değiştirilmek
istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal
kutusunda kullanılmamış olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart
aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen
ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.
5.Ayıplı ürünler: Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız
iadelerde ise aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade
edebilirsiniz.
- Ürünün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından
verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında
değerlendirilecektir.
- Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için 02566 6133121
numaralı telefonumuzdan bilgi edinebilirsiniz.
6. Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun
düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli
fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına
düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.
İadelerin gönderileceği adres nedir?
İade
gönderilecek ürünler anlaşmalı kargomuz ve anlaşma kodu ile iade depo
adresimize gönderilmelidir.Başka kargo ile iade kabul edilememektedir.
1-İADE DEPO : Alacamescit Mh. Kahramanlar Cad. No:62/A
Kuşadası/AYDIN
2-ANLAŞMALI KARGO : MNG KARGO - Anlaşma no:466231270
Ürün kargodan hasarlı ve bozuk çıktığında yapılması gerekenler nelerdir?
Size teslim
edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda:
Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim
almayınız.
Durumu teslimattan sonra fark
ettiyseniz:
Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz faydalı olacaktır.
Boş ve temiz bir A4 kağıda durumu anlatan bir tutanak
hazırlamanız gereklidir. Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile birlikte
ad-soyad ve imza da yer almalıdır.
0256 6133121 no'lu müşteri hizmetleri birimimizi arayıp bilgi
veriniz.
Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size anlatılacaktır.
Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?
Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır:
Kapsam dışı ürünler:
Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler
Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş ola
DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler
İç çamaşırları ve yıkanmış tekstil ürünleri
Gıda ürünleri (mama, içecek vs.)
Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler)
Özel sipariş ürünleri (mobilya, isme özel hediye ürünleri)
Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak kusuru önceden belirtilen ürünler
Tüm kullanılmış ürünler (satıla bilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
Ambalajı bozulmuş ürünler:
Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir. İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20’lik bedel kesintisi uygulanır ve iadeniz buna göre yapılmaktadır.
İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılır?
1-İade
ettiğiniz ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra, ürünleriniz kabul işlemini
takiben işlem sırasına göre incelenmektedir. İade ürünleriniz tarafımıza
ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde iade tutarınız tarafınıza
ödenecektir. İadenizin geri ödemesi sitemizde sipariş verirken
gerçekleştirdiğiniz ödeme yöntemine göre(Peşin/taksit) geri ödenecektir. İade
işlemleri otomatik sistemler tarafından yapıldığından geri ödeme de sistemde oluşturmuş
olduğunuz siparişin ödeme türüne göre sonuçlanmaktadır. Siparişlerde taksitli
ödeme metodu kullanıldıysa iade taksitli olarak; peşin ödeme metodu
kullanıldıysa da iade karta peşin olarak geri ödenmektedir.
2-Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza
yansıması bir kaç gün sürebilir. İadenizin makul süre içerisinde
gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu info@babyfinger.com.tr mail adresimize
mail göndererek ya da 0256 6133121 numaralı telefonumuzdan bize iletiniz. .Arzu ederseniz ürün iadesini 1 (bir) yıl kullanım süreli alışveriş çeki olarak da tercih edebilirsiniz. Bu tercihinizi iade sırasında belirtmeniz gereklidir.
3-İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından
hasarlanmış veya orijinal ambalajı olmadan ambalajsız gönderilmiş ise ve
bu nedenle tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında
ürünün tam fiyatından %20’lik bedel kesintisi uygulanır ve iade buna göre eksik
bedelle yapılır. Bu ürünler, mağazalar